Klacht over de provincie indienen
Vindt u dat er niet serieus naar u geluisterd is door de provincie? Of dat u verkeerd bent geïnformeerd? U kunt een klacht indienen bij de provincie.
Omschrijving
Als u ontevreden bent over hoe u behandeld bent door een medewerker of bestuurder van de provincie, kunt u een klacht indienen. Bijvoorbeeld omdat u vindt dat een besluit bewust te lang duurt. Of dat u verkeerd of helemaal niet geïnformeerd bent.
Voorwaarden
Wij behandelen uw klacht als:
- De klacht niet meer dan 1 jaar oud is.
- U niet op een andere manier uw klacht kunt indienen, zoals:
- via een klachtenprocedure bij een klachtencommissie
- via bezwaar en beroep (bijvoorbeeld als uw aanvraag voor een evenement is afgewezen)
- via een andere gerechtelijke procedure
Aanpak
U dient uw klacht in bij ons. Dit kan schriftelijk of mondeling. U geeft door:
- uw naam en adres
- de omschrijving van de klacht
- tegen wie u de klacht indient
- waarom u hierover klaagt
Bezwaar en beroep
U kunt geen bezwaar te maken tegen onze beslissing. Ook kunt u geen beroep aantekenen. U kunt wel een klacht indienen bij de Nationale ombudsman. De Nationale ombudsman behandelt klachten over verschillende overheidsinstanties, waaronder de provincie.